digidtyle

بررسی عوامل موثر بر شکل گیری هویت اجتماعی دانش آموزان متوسطه شهر نیشابور

بررسی عوامل موثر بر شکل گیری هویت اجتماعی دانش آموزان متوسطه شهر نیشابور

بررسی-عوامل-موثر-بر-شکل-گیری-هویت-اجتماعی-دانش-آموزان-متوسطه-شهر-نیشابور

دانلود پایان نامه بررسی عوامل موثر بر شکل گیری هویت اجتماعی دانش آموزان متوسطه شهر نیشابور۱۱۱ ص فرمت word

فهرست مطالب:

چکیده        1 
فصل اول : طرح تحقیق        
1-1 مقدمه     3
2-1 موضوع تحقیق     3
3-1 بیان مساله    4 
4-1 اهمیت و ضرورت تحقیق     4
5-1 اهداف تحقیق     5
6-1 محدود زمانی و مکانی تحقیق    5
7-1پیشینه تحقیق    5
1-7-1 تحقیقات داخلی     5
2-7-1تحقیقات خارجی     8
3-7-1 جمع بندی نتایج تحقیقات     10
8-1 تعاریف مربوط به هویت    11
9-1 موانع و تنگناهای تحقیق     14
فصل دوم : مبانی و چارچوب نظری     16
1-2 مقدمه     17
2-2 مباحث نظری     17
1-2-2 دورکیم     17
2-2-2 پارسونز     18
3-2-2 ماکس وبر     20
4-2-2 کنش متقابل نمادی    22
5-2-2 کولی     23
6-2-2 مید     24
7-2-2 گافمن    26
8-2-2 نظریه هویت (بورک)     27

عنوان                                                    صفحه 
3-2 چارچوب نظری مورد استفاده تحقیق     30
4-2 پرسشهای تحقیق     31
5-2 فرضیات تحقیق     31
6-2 الگوی نظری و تحلیلی تحقیق    32
فصل سوم : روش تحقیق     34
1-3 مقدمه     35
2-3 نوع تحقیق    35
3-3 تعریف نظری وعملی متغیرهای تحقیق    35
1-3-3 تعریف نظری متغیرهای تحقیق     35
2-3-3 تعریف عملی متغیرهای تحقیق    38
4-3 متغیرهای مستقل و وابسته     42
5-3 شاخص سازی متغیر های تحقیق     43
1-5-3 شاخص سازی متغیرهای مستقل     43
2-5-3 شاخص سازی متغیرهای وابسته     45
6-3 قابلیت اعتماد شاخص ها (الفای کرانباخ)     46
7-3 اعتبار تحقیق     47
8-3 جامعه آماری    47
9-3 تعیین حجم نمونه و شیوه نمونه گیری    48
1-9-3 تعیین حجم نمونه     48
2-9-3 شیوه نمونه گیری     49
10-3 واحد تحلیل    50 
11-3 تکنیک ها و ابزارهای جمع آوری داده ها و اطلاعات     50
12-3 روش تجزیه و تحلیل اطلاعات    50
فصل چهارم : یافته ها و دستاوردهای تحقیق    51
1-4 مقدمه    52
2-4 توصیف دستاوردهای تحقیق     52
1-2-4 بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس جنس     52
عنوان                                                    صفحه 
2-2-4 بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس پایه تحصیلی     53
3-2-4 بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس رشته تحصیلی    53
4-2-4 بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس تحصیلات پدر    54
5-2-4 بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس تحصیلات مادر    54
6-2-4 بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس در آمد ماهانه خانواده    55
7-2-4 بررسی میزان رضایت از خود دانش آموزان     57
8-2-4 بررسی میزان تایید دیگران     58
9-2-4 بررسی میزان درونی کردن ارزشها     59
10-2-4 بررسی میزان هماهنگی ارزشهای گروهی     60
11-2-4 بررسی میزان پایگاه اقتصادی - اجتماعی دانش آموزان     61
12-2-4 بررسی میزان هویت دینی دانش آموزان     62
13-2-4 بررسی میزان هویت خانوادگی دانش آموزان     63
14-2-4 بررسی میزان هویت ملی دانش آموزان     64
15-2-4 بررسی میزان هویت اجتماعی دانش آموزان     65
فصل پنجم : تحلیل و تبیین دستاوردهای تحقیق    66
1-5 مقدمه    67
2-5 آزمون فرضیات    67
1-2-5 آزمون فرضیه 1: بررسی رابطه بین «جنس» و «هویت اجتماعی» دانش آموزان     67
1-1-2-5 آزمون فرضیه 1/1 : بررسی رابطه بین «جنس» و «هویت دینی» دانش آموزان     68
2-1-2-5آزمون فرضیه 2/1 : بررسی رابطه بین «جنس» و «هویت خانوادگی» دانش آموزان    68
3-1-2-5 آزمون فرضیه 3/1 : بررسی رابطه بین «جنس» و «هویت ملی» دانش آموزان     69
2-2-5آزمون فرضیه 2 : بررسی رابطه بین «پایگاه اقتصادی – اجتماعی» و« هویت اجتماعی»    69
1-2-2-5 آزمون فرضیه 1/2 : بررسی رابطه بین پایگاه «اقتصادی- اجتماعی» و «هویت دینی»     70
2-2-2-5 آزمون فرضیه 2/2 : بررسی رابطه بین پایگاه «اقتصادی- اجتماعی» و «هویت خانوادگی»     70
3-2-2-5 آزمون فرضیه 3/2 : بررسی رابطه بین پایگاه «اقتصادی- اجتماعی» و «هویت ملی»     71
3-2-5 آزمون فرضیه 3: بررسی رابطه بین «رضایت از خود» و «هویت اجتماعی»     71
1-3-2-5 آزمون فرضیه 1/3 : بررسی رابطه بین «رضایت از خود» و «هویت دینی»     71
عنوان                                                     صفحه 
2-3-2-5 آزمون فرضیه 2/3 : بررسی رابطه بین «رضایت از خود» و «هویت خانوادگی»    72
3-3-2-5 آزمون فرضیه 3/3: بررسی رابطه بین «رضایت از خود» و «هویت ملی»     72
4-2-5 آزمون فرضیه 4 :بررسی رابطه بین «تایید دیگران» و «هویت اجتماعی»    73
1-4-2-5 آزمون فرضیه 1/4: بررسی رابطه بین «تایید دیگران» و «هویت دینی»     73
2-4-2-5 آزمون فرضیه 2/4 :بررسی رابطه بین «تایید دیگران» و «هویت ملی»     74
3-4-2-5 آزمون فرضیه 3/4 :بررسی رابطه بین «تایید دیگران» و «هویت ملی»     74
5-2-5 آزمون فرضیه 5 :بررسی رابطه بین «درونی کردن ارزشها» و «هویت اجتماعی»     74
1-5-2-5 آزمون فرضیه 1/5 :بررسی رابطه بین «درونی کردن ارزشها» و «هویت دینی»     75
2-5-2-5 آزمون فرضیه 2/5: بررسی رابطه بین «درونی کردن ارزشها» و «هویت خانوادگی»     75
3-5-2-5 آزمون فرضیه 3/5 :بررسی رابطه بین «درونی کردن ارزشها» و «هویت ملی»     76
6-2-5 آزمون فرضیه 6 : بررسی رابطه بین «هماهنگی ارزشهای گروهی» و «هویت اجتماعی»    76
1-6-2-5 آزمون فرضیه 1/6: بررسی رابطه بین «هماهنگی ارزشهای گروهی» و «هویت دینی»    77
2-6-2-5 آزمون فرضیه 2/6 :بررسی رابطه بین «هماهنگی ارزشهای گروهی» و «هویت خانوادگی»    77
3-6-2-5 آزمون فرضیه 3/6 :بررسی رابطه بین «هماهنگی ارزشهای گروهی» و «هویت ملی»    78
3-5 تحلیل چند متغیری (رگرسیون چندگانه)     78
1-3-5 تحلیل چند متغیری هویت دینی     78
2-3-5 تحلیل چند متغیری هویت خانوادگی     80
3-3-5 تحلیل چند متغیری هویت ملی    82
4-3-5 تحلیل چند متغیری هویت اجتماعی    84
4-5  تحليل مسير    86
فصل ششم : نتیجه گیری و پیشنهادها     92
1-6 خلاصه تحقیق     93
2-6 جمع بندی و نتیجه گیری     94
3-6 پیشنهادها    99
فهرست منابع و ماخذ     102
پیوست 

                                             فهرست جداول
عنوان                                                                                                                   صفحه 
جدول1-3    ميزان آلفاي كرانباخ     47
جدول 2-3   ميزان دانش آموزان در حال تحصيل در مقطع متوسطه نيشابوربه تفكيك جنس ،
رشته و پايه تحصيلي    48
جدول 3-3  توزيع حجم نمونه به تفكيك پايه تحصي

توجه : فایل بالا دارای پشتیبانی و امکان پیگیری است که با کلیک بر روی (دریافت فایل) نمایش داده خواهد شد

با تشکر از انتخاب شما