digidtyle

بررسی مولفه های مؤثر در تجاری سازی یافته های رشته مدیریت در دانشگاه های استان قم

بررسی مولفه های مؤثر در تجاری سازی یافته های رشته مدیریت در دانشگاه های استان قم

بررسی-مولفه-های-مؤثر-در-تجاری-سازی-یافته-های-رشته-مدیریت-در-دانشگاه-های-استان-قم

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه:255

پايان‌نامه براي دريافت درجه کارشناسي ارشد (M.A)

مديريت بازرگانی گرايش تحول اداری

فهرست مطالب :

فصل اول – كليات تحقيق..    1
1-1- مقدمه ........................    2
1-2- بيان مسئله ................    8
1-3- اهميت و ضرورت تحقيق ........................    13
1-4- اهداف تحقيق .........    18
1-4-1- هدف اصلي تحقيق.......................................    18
1-4-2- اهداف فرعي تحقيق...........................    18
1-5- سؤال‌هاي تحقیق ...    19
1-6- فرضيات تحقیق........    20
1-6-1- فرضيه اصلي.........    20
1-6-2- فرضيه‌هاي فرعي..    21
1-7- پيشينه تحقيق.............    22
1-8- متغيرهاي تحقيق .......    24
1-8-1- متغير مستقل..........    24
1-8-2- متغير وابسته..........    24
1-9- روش تحقيق.............    25
1-10- قلمرو تحقيق ..........    25
1-11- تعريف واژه‌ها و اصطلاحات تخصصي طرح.................................    26
1-12- تعاريف عملياتي پژوهش ..............................................................    27
فصل دوم – ادبیات تحقیق .....................................................................    29
2-1- مقدمه.........................    30
2-2-  مفهوم و تعاريف تجاري‌سازي.........................................................    33
2-3- تاريخچه تجاري‌سازي تحقيقات دانشگاهي.....................................    41
2-4- اهميت تجاري‌سازي نتايج تحقيق ................................................ .     45
2-5- روند تجاري‌سازي دانش ................................................................     47
2-6- فرآيند تجاري‌سازي ........................................................................     49
2-7- انواع تجاري‌سازي ...    66
2-8- روش‌هاي تجاري‌سازي ..................................................................    66
2-9- مدل‌ها و الگوهاي تجاري‌سازي .....................................................    69
2-10-  مراحل تجاري‌سازي يافته‌هاي پژوهشي .....................................    86
2-11-  موانع انتقال تجاري‌سازي..............................................................    92
2-12-  ساختار نوآوري.....    105
2-13- كارآفريني ..............    109
2-14- سابقه تحقيقات و مطالعات انجام گرفته..........................................    112
2-15- بررسي روند تجاري‌سازي در بخش دانشگاهي كشور ايران .........    121
فصل سوم: روش‌شناسي تحقیق................................................................    124
3-1- مقدمه..............    125
3-2- روش تحقيق.............    126
3-3- جامعه آماري.............    130
3-4- روش نمونه‌گيري و حجم نمونه.......................................................    130
3-4-1- تعيين حجم نمونه......................................................................    131
3-5- روش جمع‌آوري اطلاعات.............................................................    131
3-6- ابزارهاي گردآوري ..    132
3-6-1- پرسشنامه .............    132
3-6-2- مقياس ليكرت......    132
3-7- متغيرهاي پژوهش....    133
3-7-1- متغير مستقل در پژوهش حاضر....................................................    133
3-7-2- متغير وابسته در پژوهش حاضر....................................................    134
3-8- روايي........................    134
3-9- پايايي.........................    135
3-10- روش تجزيه و تحليل داده‌ها...................................................    136
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده‌ها.......................................................    138
4-1- مقدمه.......................    139
4-2- تجزيه و تحليل يافته‌ها ...................................................................    140
4-2-1- آمار توصيفي ........    140
4-3- آمار استنباطي ..........    159
فصل پنجم: نتيجه‌گيري و پيشنهادها.........................................................    199
5-1- مقدمه.........................    200
5-2- خلاصه تحقيق...........    201
5-3- نتايج به دست آمده از آمار توصيفي................................................    202
5-3-1-نتايج مبتني بر ويژگي‌هاي جمعيت شناختي .................................    202
5-3-2- نتايج بدست آمده از پاسخ به فرضيه‌ها.......................................    203
5-3-2-1- فرضيه‌هاي مربوط به عوامل درون سازماني.............................    203
5-3-2-2- فرضيه‌هاي مربوط به عوامل برون سازماني..............................    204
5-4- نتايج به دست آمده از آمار استنباطي .............................................    205
5-4-1- بررسي رابطه عوامل درون سازماني با مؤلفه‌هاي جمعيت شناختي بوسيله آزمون من‌ويتني................................    205
5-4-2- بررسي رابطه عوامل برون سازماني با مؤلفه‌هاي جمعيت شناختي بوسيله آزمون من‌ويتني.................................    205
5-4-3- نتايج مبتني بر فرضيات تحقيق ...................................................    206
5-5- پيشنهادهاي محقق در راستاي موضوع پژوهش ...............................    212
5-6- محدوديت‌هاي تحقيق.......................................................................    215
پيوست...............................    216
منابع و مآخذ........................    231
فهرست فارسي....................    232
فهرست انگليسي..................    235

فهرست جداول :

2-1- سابقه تحقيقات و مطالعات انجام گرفته ...........................................    119
3-1- ترتيب امتيازبندي پرسشنامه .............................................................    132
3-2- ترتيب سؤالات پرسشنامه براساس هر يك از متغيرهاي تحقيق.......    133
3-3- آماره پايايي.................    136
4-1- توزيع فراواني و درصد پراكندگي پاسخگويان بر حسب جنسيت ....    141
4-2- توزيع فراواني و درصد پراكندگي پاسخگويان برحسب ميزان تحصيلات.............    142
4-3- توزيع فراواني و درصد پراكندگي پاسخگويان برحسب رشته تحصيلي...................    144
4-4- فراواني پاسخ‌ها به فرضيه پشتيباني مالي و انساني دانشكده از محققين ...........    145
4-5- فراواني پاسخ‌ها به فرضيه وجود اهداف و برنامه‌هاي مدون در دانشگاه..........    147
4-6- فراواني پاسخ‌ها به فرضيه ايجاد رابطه مؤثر بين محققين و بازار.....    148
4-7- فراواني پاسخ‌ها به فرضيه آموزش تخصصي پژوهشگران.................    149
4-8-  فراواني پاسخ‌ها به فرضيه تدوين قوانين و مقررات حمايتي از پژوهش...............    150
4-9- فراواني پاسخ‌ها به فرضيه ايجاد فرهنگ كارآفريني هماهنگ با تجاري‌سازي................    151
4-10- فراواني پاسخ‌ها به فرضيه تشويق و ترغيب بخش خصوصي در سرمايه‌گذاري ............    152
4-11- فراواني پاسخ‌ها به فرضيه حفاظت و صيانت دولت از دارايي‌هاي فكري پژوهشگران........    154
4-12- ميانگين و انحراف معيار متغيرها (فرضيه‌هاي فرعي عوامل درون سازماني)..........    155
4-13- ميانگين و انحراف معيار متغيرها ( فرضيه‌هاي فرعي عوامل برون سازماني)...........    156
4-14- ميانگين سؤالات پرسشنامه...........................    158
4-15- بررسي توزيع داده‌ها توسط آزمون كولموگوروف- اسميرنوف و شاپيرو- ويلك.............    160
4-16- ارزش‌گذاري و ميان

توجه : فایل بالا دارای پشتیبانی و امکان پیگیری است که با کلیک بر روی (دریافت فایل) نمایش داده خواهد شد

با تشکر از انتخاب شما