digidtyle

گزارش کارآموزی آشنايي با سيستم هيدروپنوماتيك زانتيا و XM (مکانیک)

گزارش کارآموزی آشنايي با سيستم هيدروپنوماتيك زانتيا و XM (مکانیک)

گزارش-کارآموزی-آشنايي-با-سيستم-هيدروپنوماتيك-زانتيا-و-xm-(مکانیک)

تعويض لنت چرخهاي جلو :

ابتدا چرخهاي جلو را باز كرده، سپس با بيرون آوردن خار نگهدارنده، پين را از جاي خود بيرون آورده و پس بلند كردن درب نگهدارنده لنت‌ها و جدا كردن سيم‌هاي هشدار دهندة اتمام لنت‌ها، لنت‌ها را از جاي خود بيرون آورده و براي جا زدن لنت‌هاي جديد ابتدا با ابزار مخصوص سيلندر چرخ جلو بر شماره فني out 109011 T پيستون را چرخانده تا به انتها برسد كه در انتها بايد شيارهاي روي پيستون بر حالت + درآيد در غير اينصورت درب نگهدارندة لنت‌ها بسته نمي‌شود، جا زدن لنت جديد همانند باز كردن لنت فرسوده مي‌باشد، يعني سيم‌هاي هشدار اتمام لنت جديد را دوباره وصل مي‌كنيم و پس از بستن درب نگهدارنده لنت، پين را در جاي خود قرار مي‌دهيم و خار نگهدارنده آن را جا مي‌زنيم، سپس چرخ‌ها را كه با آچار 19 BOX ميليمتر بسته مي‌شوند را سرجاي خود مي‌بنديم.

تعويض لنت چرخهاي عقب :

براي تعويض لنت‌هاي عقب هم ابتدا چرخها را باز كرده سپس با باز كردن پيچ و مهرة 8 ميليمتر صفحة نگهدارندة لنت‌ها را جدا كرده ولنت‌ها را خارج مي‌كنيم و لنت هاي جديد را هم به همين صورت جا مي‌زنيم.

تعويض ريسك چرخ جلو :

براي تعويض ريسك‌هاي جلو، پس از باز كردن چرخ‌ها، ابتدا دو عدد پيچ T20 را كه روي ريسك بسته شده را باز مي‌كنيم، بعد شروع به باز كردن پيچهاي كاليپر كه با آچاربكس T50 باز مي‌شود مي‌كنيم. حالا ديسك آزاد شده، فقط كافي است با زدن چند ضربه چكش به اطراف ريسك، ريسك را از جاي خود بيرون بياوريم و نحوة بستن آن هم عيناً مانند باز كردن آن مي‌باشد.

دانلود فایل

توجه : فایل بالا دارای پشتیبانی و امکان پیگیری است که با کلیک بر روی (دریافت فایل) نمایش داده خواهد شد

با تشکر از انتخاب شما